Napló arról a kalandról, ahogy a nyugdijas éveim elkezdôdtek

Kalandtúra-NZ

Kalandtúra-NZ

Vidám borkóstolás a Marlborough-i Villa Maria birtokon

Nekem így kerek a kalandtúra, es a borok kitûnôek

2017. december 02. - Kékszakállas

Blenheim a központja a Marlborough borvidéknek, innen jön az ujzélandi borok háromnegyede. Villa Maria még éppen nyitva volt, Gábor csikorgó fékkel futott be a birtok kostoló termébe. 7 millio palackos birtok, a horvàt származású tulaj ötven éve fejlesztgeti az üzlete, a borokat. A felsô kategóriát kóstoltatják, a fiatal szakértö lelkesen magyaráz, én meg lelkesen követem, beszélgetünk. Savignon Blanc, Pinot Grit, Chardonnay és Pinot Noir kerül poharvégre, a többiek is belekóstolnak ,nekem hagyják a terepet. Kiemelkedô példányok, a savignon blanc friss, üde, savas, gyümölcsös, és mégis kerek, hogy csinálják? Gôzöm nincs. A Pinot Gris nekem nagyon semleges, szép, kicsit jellegtelen, a Balaton Felvidéghez szokott szájnak. Itt agyagos a talaj, talán azért. A chardonnay teljesen más itt, ez nem az én borom. A pinot noir viszont egy kellemes, tiszta, sok bogyós álom, még tartanám, de lejárt az idônk. Probálkoznak  malbecet, bordoit is csinálni, nem ezért jöttünk, egy uveggel és egy sapkával boldogan, elégedetten távoztunk.

384bccc5-7080-43f3-8ea5-cbb83b7ac2f7.jpeg

e9fa84e7-10e4-42e8-b511-24ef38dbd9d5.jpeg

64ad1ca5-c73f-4163-aee8-53f035860026.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://nzperiksz.blog.hu/api/trackback/id/tr3813412137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása